sjukling

tja! det är så roligt att man är sjuk när man är ledig. Har legat hemma på soffan och grishostat och snorat i tre dagar nu. Känns ju sådär faktikst. Menmen,mankan inte ligga på topp jämt. Har haft en förkylning på g i flera veckor men den har inte brytit ut,så har gått och haft rethosta och lite halsont länge. Så skönt endå att man får bli av med skiten.
Det är rätt mysigt att ligga hemma och mysa i soffan hela dagarna med katterna. Det är ju fotbolls vm så jag underhåller mig med det. Har även hunnit med massa filmer,idag har jag kollat på fucking åmål. Jag vet att jag ör nördig men det är ta mig fan den bästa filmen!! en riktig peppfilm.
Har även averkat :dear john, the human centipede,unthinkable,sherlock holmes,the bad lieutenant,its complicated,daybreakers och två andra som jag inte kommer ihåg namnet på. Men alla var rätt kassa.
Är det nån som vet när snabba cach kommer ut? eller har jag missat den?
Nu ska jag äta en muffins och dricka oboy.

föresten, min pojkvän ska köpa en cab!! jag vet inte om det kommer bli en hiss eller diss. Han är ju snart 30 karln!!

ooh just ja, har suttit och kollat på resor idag också. det blir nog en eller två veckor i augusti! det var ju trots allt en månad sen sist:)

skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0