aj aj aj

mitt huvud gör så ont idag. Promenerade till korpen och frågade om någon hade lämnat in mitt kort. och det låg där! Tack snälla människa.
började crosstraina lite men kände att jag inte mådde riktigt bra. Så då prommenixade jag hem igen. Tog mig ett varmt bad och hoppades på att jag skulle känna mig bättre. Men Icke. Letade just efter ipren men vi har inga. så jag får väl ha ont i huvet då. det är en sån där dryg ,ilande värk. som man har när man är riktigt bakis typ. så fort jag rör ¨på huvet känns det som det ska sprängas och min hjärna ska rinna ut. jag hoppas verkligen inte att den gör det.

ska bädda rent i sängen snart sen ska jag göra lite föda. Skulle egentligen gått ut ocg gått med mamma och sen dricka te och äta varma mackor men jag fick ställa in tyvärr. :(

nu ska jag  lägga mig i fosterställning i soffan och tycka synd om mig själv en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0