blä

"godmorgon",kan man säga det klockan 12? jag har iallafall nyss gått upp och jag är fortfarnade supertrött.
Idag är jag ledig. Ska inte göra så mycket. Tänkte prommenixa till gymmet snart. Men jag har tappat bort mitt gymkort så jag vet inte hur det kommer gå. Jag tror jag kan ha tappat det där. så föhoppnignsvis är det nån snäll männniska som har lämnat in det. Annars får statiol betala ett nytt bara. :)

Igår bokade vi våran kryssnig,känns skönt att ha allt klart:) och på lördag ska vi hem till Anna och Daniel och fira att det äntligen är klart. fan, de e inte så lätt när man ska resa 6 st. Det ska passa alla med datum. Semestrar ska fixas,och planera vart man ska åka osv. Men det gick förvånansvärt bra denna gång. nu är det bara att jobba jobba jobba så man kan göravad man villl när man är där. guuuuuuuuuuuuuuud vad jag längtar. Meningen med resan var ju att jag oc h lisa fyller 25 så vi tänkte fira oss. Men för några veckor sen kom vi på att det är said och danne som fyller år när vi är borta. haha. och anna har tagit sin examen precis innan vi åker, och så är det midsommarafton medans vi är där!! så vi har mycket att fira!!  :) kulit.

gud vilken huvudvärk jag har kände jag nu. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0