halva inne

Viktigt GIF. 0-1 igår borta i sundsvall. En kvalmatch kvar nu på söndag. Phuuuuuuuuuuu.

Lite uppdate då :
Flygresan till kalifornien bokad. 9 juni - 3 Juli. nu väntar vi på att anna och lisa ska få sina pass sen bokar vi kryssningen också.

Det har blivigt vinter här  gävle. Om nån inte hade märkt det.. tänkte det kankse är många blinda som läser min blogg.

Jag öppnade igår på jobbet. Jag har inte öppnat på ett tag så jag är lite ovan. Jag deckade igår kväll i soffan vid 9.30, vaknade 10.30. 12 timmars sömn tack !! :)
hur jag kom till sovrummet från soffan minns jag inte.

Idag ska jag jobba stängning. Det ska bli tråkigt. Men det känns lite lättare när det är dåligt väder och man har en resa bokad.  Då gör det inte så mycket. Jag kommer behöva dessa pengar.

Jag var ute hos rosanna i måndags,jag höll i molly i mer än 5 min innan hon började skrika. Det var kul. Det känns som vi börjar lära känna varandra :) haha inte. Hon visstenog  inte att det var jag som höll i henne, och när hon kom på att det var jag så blev hon helt hysterisk och arg....  men det går frammåt iallafall. Förr har hon börjat skrikigt efter en sekund. så.. den som väntar på nåt gott :)


Vad är det för bok om kungen som har kommit ut? en skandal bok ? den måste man ju läsa. Stackars kungen.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0