hämtat energi

Godmorgon torsdag. Nu har sömntutan vaknat. Ställde kl på nio men tog mig inte upp då som vanligt. Menmen, varför klaga . Inte alla som får sova hur länge man vill.

Igår hade jag en väldigt bra sarisdag. Degade i soffan och kollade klart på sesong 6 av the hills. Nu när dent är slut känns det inte som livet har nån mening längre så jag måste hitta nån annan serie fort fort fort som man kan bli besatt av. >Det är kul.

Sen gick jag ner på stan igår aillafall,fikade på waynes med lisa.Träffade sanna och cindy där också. Timmarna flög förbi och halv fem hade vi bestämt att vi skulle mötas allihopa hos anna för reseplanering. Och vi ittade flyg som passade alla och vi fick åke samma plan till Los ANgeles. (det är lite problematiskt eftersom hälften av gänget ska åka hem från vegas och andra hälften stannar en vecka till och åker hem från LA.)
Men nu hittade vi bra flygtider tilll en billig peng. Så på söndag ska vi boka. Hoppas gud känner av min ekonomi så han släpper ner lite pengar till mig.

Vi skypade med linda från Ön också. HAHAHA det var askul. Hon såg helt blind ut eftersom man inte tittar i kameran utan på skärmen, så hon virradw med ögona hela tiden och vi kunde inte sluta skratta. Men det är colt att skype finns.Det är ju en helt annan sak och titta på människan man pratar med. Så det kommer bli fler gånger. Och vad härligt det var att se dig hjärtat!! Saknar dig massor!!

Sen ringde jag och imformerade johanna om resan. Och då däger hon att hon kankse inte ska med:( trök!! Du måste följa! Hon berättade att hon hade mejlan ticket och frågat varför det inte går några kryssningar som dom har från LA i Juni. Och då hade hon fått till svar att det är pågrund av orkanrisken. Ehh what?? driver dom eller? då tänker jag knappast åka på nån kryssning om man ändå ska drunkna.

Sen igår så gick jag hem och kollade på några fler thehills program innan efterlyst. Gick och la mig vid 12. Sen låg och mobilsurfade under täcket till 2 kanske. Fan man ska inte ha nån surfmobil man blir ju helt knäpp i huvet ju.

Idag ska jag jobba 15-25. Fett tråkigt. Men har varigt ledig i två dagar nu och hämtat lite ny energi. Så det går nog a
Tänkte träna lite innan också. Eller ta en springtur. Men först blir det en äggmacka som vanligt!! Ha en bra dag för det ska jag ha !




Kommentarer
Postat av: Lolisosa

Har ni 25 timmar på ett dygn på statoila?! Fan va nice ;) Tycker kanske att vi ska kolla de där m. orkanrisken...är inte skit sugen på att träffa Chatrina på båten!!

2010-11-04 @ 21:57:19
Postat av: Anonym

ja vi haar googlat och inte hittat nåt..tror det e lugnt.vi mejlade ju tom rlcc och frågade ju. men vi får kolla närmare

2010-11-05 @ 01:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0