Jag är nöjd

Idag har jag en sån här dag då jag känner mig tacksam. Och glad för att jag är jag. Tänk vad många som har det sämre. Tänk allt som är bra i mitt liv.  Jag är frisk,jag bor i ett land där det inte är krig. jag har ett jobb,där jag trivs och känner mig trygg på.  Jag har vänner som har kännt mig hela livet som jag älskar. Jag har världens bästa kille som gör vad som helst för mig.  Jag har två fina katter. En familj som bryr sig om mig. Och två söta katter. :)

Visst, jag har dåliga dagar ibland. (ganska ofta) men det har ju alla. Men för det mesta är jag nöjd. Jag trivs med mitt liv och känner inte att jag behöver ändra på något. Jag trivs i MITT sällskap och tycker om att sitta själv hemma ibland och bara vara. Det känns bra. För man vet ju bara att man har säg själv. Man kan inte förlita sig på någon annan till hunda procent. Man kan ju aldrig veta vad som händer i framtiden. Men man vet ju att vad som än händer har man alltid sig själv att ta hant om. Och då är det ju bra att man gillar sitt eget sällskap :) 

Och det är ju bra att man inte känner så här hela tiden för då uppskattar man det ju inte. Man måste känna sig nere ibland för att kunna känna lycka. Föt några dagar sen hade jag en tvärtom dag, jag kände mig ful,äcklig och tjock,hatade mitt jobb, kändes som jag inte hade några kompisar och var allmänt  less på mitt liv. Tänk vad konstig man är. Jag kanske är schizofren föresten. Det har jag aldrig tänkt på.

Nu ska jag äta en till messmörsmacka innan  jag åker och jobbar 18-24. Det suger balle. Alltså att åka och jobba. nu försvann taksamheten över mitt liv när jag inser att jag kommer missa idol ikväll. bajskorvar också!!


  

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Haha... Är katterna viktigast? haha dom är med två gånger! =)

Ha en bra kväll på jobbet saris, vi syns när vi syns som alltid!

Puss, kram & nyp i stjärten

2010-11-05 @ 19:25:37
URL: http://rossanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0