Klantigt bananis

Hola!! Frullen är i magen nu och jag funderar på vad jag sak göra idag. Ska handla,träna,laga mat,dammsuga och tvätta innan jag går och läggger mig ikväll. Men man  kankse ska göra nåt kul också.

Det gick bra att jobba igår, var rätt lugnt för att vara torsdag. 

Visste ni  attjag var med i radio gävleborg LIVE i onsdags morse?
 Nej okej, inte jag heller!!

Förns en kund kom in och frågade om reporten var dumm i huvvet. Ja ba va?? fattade nada. Jag har inte varigt med i radio sa jag!! Jo det var du visst det sa han. Haha, kul att dom sa det när dom frågade frågor.

Jag stod och diskade på jobbet 06.14 på morgonen när jag hör en röst säga
- Hallå ursäkta!!

- ja ? (jag)

- hur har trafiken varigt här omkring i natt?

-ingen aning jag har sovot inatt ja. (jag)

-men vadå, har inte ni natt öppet?

-Nej vi öppnar 6 och stänger 12.(jag)

- jaha så du har inte jobbat i natt.

- nej.(jag)

-men har du hört nåt om trafiken inatt då?


- NEJ! jag har inte jobbat jag vet inegnting!! (jag börjar bli lite irriterad)

-okej,men har du inte hört nåt då??


- NEJ! HEJDÅ!(jag)

-hejdå.



Asså!! va e de för fel på folk. Det står klart och tydligt på dörren att vi inte har nattöppet,plus att jag sa det fem ggroch hon fattade fortfarande inte.

Och en annan sak,frågar man inte om det ärokej att man ställer några frågor innan man gör det. Och man lär väl säga att man är med i radion live, och man lär väl säga att man kommer från radion och presentera sig!! idiot.
Tänk om jag hade pruttat eller nåt i livesändning. Osså hade nån sagt det till mig.

Sara, varför pruttade du i livesändningen i radion??
vad skulle jag säga då??


Jaja. En sak till. jag vill utfärda en varning för halka i hemstakolonin.

Igår var jag ute och småjoggade, lyssnade på musik, njöt av solen, kollade på alla små hus i kolonin.. poff sa det sen rullade jag ett varv i nedförsbacken och landade på armbågen. HAHA. Det första jag tänkte var- shit,var det nån som såg mig?? och det var det inte.

jag hoppade upp fort som fan och fortsatte jogga. när jag kom hem såg jag alla mina sår. Hela vänster armbåge,båda händerna, ena knät plus ett stort hål i mina löparbyxor. då vart jag ledsen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0