kom igen harry

jag njuter av tredagars ledighet. har jobbat tre helger irad så det känns skönt att få vara ledig en.
Sov enda till halv elva. Tröttmössa. Jag och danne låg och försökte hitta på roliga historier innan vi skulle sova. Det var kul då. För att man var trött. idag när jag tänker på skämten så är dom inte ett dugg roliga.  Jag kompå den här : Alla barnen åt pizza utom orvar han åt sina bajskorvar.  hahahaha det var ganska kul endå när jag skrev det. kul humor man har. Som att jag skulle vara tre år.

Fan vad skönt föresten att minnah är kvar i idol, trodde verkligen att hon skulle åka ut igår. Men Elin? hon var ju bra. Tyckte att olle eller andreas skulle åka hem. Synd att det bara är massa småtjejer som röstar då. (och jag )

Testade massa nytt godis i godispåsen igår. "jul" godis som rosanna brukar kalla de. Det är sånt där som det är fint färgglatt papper på. Tycker dom är så fina osså får man en överraskning när man smakar på dem. Faast oftas får man en dålig överraskning (typ likör eller marsipan blä) så man måste spotta ut det. mrn dom var ganska goda igår.

Just det,jag har spelat på trav idag. jag känner mig het. jag är värd en storvinst också tycker jag. Ja det är jag.

måndag gör jag ingenting ,ingenting, ingenting,tisdag ser ja mig omkring ,mig omkring, mig omkring....  hehe reklamskadad kallas det där.

Nu sak jag möta upp lisafisa på stan för tjejmys, ikväll får vi se vad som händer och fötter. hejsvejs trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0