kom igen nu gefle

Igår spelade mjällby hemma mot åtvidarberg. Åtvidarberg gjorde 1-0. Omm det skulle ha slutat så hade det varigt ganska kört för gif. Men så vart det inte. Mjällby gjorde både 1-1 och 2-1, och tack vare dom ligger gefle på kvalplatsen istället för åtvidarberg. Så det ända gefle behöver göra är att vinna över göteborg på söndag. Så snälla gör det. Jag tror att det kommer gå vägen för dom. Dom har liksom haft turen med sig nu på slutet. Tex när Djurgården gjorde självmål i 93e minuten i söndags på strömvallen ,och gjorde så dom fick en poäng osv.. så jag hoppas hoppas hoppas... men dom har saken i sina egna händer nu, så vinn mot ifk..please

Nu ska jag morgonmysa lite tiill och njuta lite av min första lediga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0