ledig lördag

Godmogon mina vänner! stängningen gick bra igår. Det var kaos mellan 6-8 men sen dog det helt. Kom hem vid 00.15, åt lite mat, kollade på idol som jag hade spelat in. och shit vad bra att Geir åkte ut. Gillade absolut inte honom. Men nu blir det svårt. alla som är kvar nu är så  himla bra. Men min favvo är minnah. Och olle är rätt okej han med. Gillar hans röst. Tyckte linnea var bra men hon börjar bli lite för mycket. fast hon är bra, eller jag vet inte. Ksnske.

Gick å la mig vid 3 kankse i natt. hehe nattuggla. Vakade pigg och utvilad 11.30. Då sov danne forfarnade . och han gick å la sig vid 12-1 kankske. vi är sjusovare hela familjen här verkar det som. :)

våran lillefot är så söt han. (våran ena katt) ,igår hade jag tagit täcke och kudde till soffan när jag kom hem på natten, och han la sig på mig som vanligt och somnade. När jag skulle gå in i sovrummet sen blev han så ledsen,han ville fortsätta mysa så han följde efter mig var jag än gick. Och försökte hoppa upp i min famn men det gick ju inte eftersom jag hade täcket och kudden i båda armarna,och samtidigt skulle jag fötsöka stänga sovrumsdörren eftermig, och det var helt omöjligt. Han stod vid mina ben och försökte följa med in i sovrummet. och jag kunde inte ta bort han för jag hade armarna fulla.så det slutade med att jag fick lura in han i köket, sen springa fram till sovrummet och stänga dörren snabbt som tusan. Och när jag gjorde det slog jag min tå i lisen och det gjorde ooooooooooooooont Jag tror det var gud som straffade mig för jag inte låter katterna sova i våran sovrum. :)

Men sen iallafall, när vi vaknar på mornarna så brukar man ju ligga och dra sig lite innan man går upp. Men dwet går inte här, direkt när man säger första ordet så hör lillefot det, och då blir han helt till sig av lyccka och börjar jama. Och han slutar inte förns vi kommer ut. Och då står han där och kurrar och vill upp hos en på en gång. han är så söt våran lilla underbettskatt .



nu ska jag städa lite,sen blire gym och handling sen ikcäll vet jag inte? nån som har nåt förslag? det blir dock  lugnt eftersom jag jobbar i morgon. Funderar på om man ska våldgästa rosanna och barnen lite senare. Det var ett tag sen vi sågs. Jag har ju bil hela dagen idag för danne ska på hockey :) jippijippi...den ska utnyttjas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0