måndag igen

tjatja, gud vad trött jah var i morse. Jag ställde klockan på 9 så jag skulle hinna göra nåt innan jag börjar jobba kl 4, men jag stängde av larmet för jag  tyckte jag var pigg, sen somnade jag om och vaknade med mobilen ihanden kl 11. Jahapp. Då var denna dag slut snart också då. Men sova bör man annars dör man eller hur. Fast man behöver faktiskt inte sova 12 timmar varje natt. det känns lite mycket.

Igår vr vi och hämtade våra nya vitvaror. det vart jätte bra och kyl/frysen passade perfekt. Spisen väntar vi med för det var massa konstiga sladdar som vi måste ta bort. Men det ser lovande ut. Vi gjorde dock ett misstag. Det var att ta med mig istället för en stark karl. Min rygg har dött. Varje gång jag rör mig så hugger det och jag måste huka mig. Jag borde ha förstått att jag inte orkar bära såna tunga saker men envis som är så gör man det endå.

Ett till problem har vi. Jag betalade grejerna på mitt guldkort. (kredit) för  jag trodde man kunde betala lite varje månad. För så gör danne. Och vi har samma kort. fast ett varsitt. och nu har jag fått en räkning där det står "minsta belopp att betala är 17.600 kr "  yes. Vem har inte 18000 över efter alla räkningar!! Glad haloween saris.

Så jag mailade banktanten och frågade varför våra kort inte hade samma betalningsvillkor. Och hon svarade med att säga att jag kommer få ett krav brev om fem dagar om jag inte betalar. 
Så är det nån som har 10000 över får ni gärna ge dom till mig. tack tack.
Eller kan man betala en kredit med en kredit? Ja kankse.

 Nu sak jag dricka kaffe sen ut och springa. Sen jobba kväll igen som vanligt.
Just ja, jag skrev upp vad jag åt igår. Det är därför jag ska jogga idag.

Frulle : fil med flingor,en äggmacka och två koppar kaffe.
Mellis: en halv marabougräddnogat
lunch:mcfeastmeny med cola och plus meny en cheddardipp och en vitlök
mellis: lite lösgodis på jobbet
mellis igen : varm oboy och en toscabulle på jobbet
middag: kycklingpanini och en cola
efterätt:godis

jag mådde illa när jag gick och la mig. Konstigt va.




här kommer lite blandade bilder



Polly och rosen

polly


polly och rosen

Kommentarer
Postat av: Rosanna

åååh. vad attraktiv jag ser ut. haha

2010-11-01 @ 15:26:56
URL: http://rossanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeehhhh jag tyckte det var ett fint kort på er!!

2010-11-02 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0