muppo

jag fick mina skor igår. Jag är helt omtumlad. Jag tror jag är kär i mina skor. Jag har ställt upp dom på ett ställe där jag ser dom hela tiden. Jag kan inte låta bli  att sneglar på dom...och varje gång kjag gör det så pirrar det i magen och jag kan inte låta bli att  le. jag går runt i lägenheten och tar ett extra varv bara för att kolla på dom lite mer. Shit dom är så snygga!!! jag skulle kunna ha dom på mig när jag sover,men det skulle kännas lite perverst.

Men guuud. jag dör. Det är roligt att vara tjej!!  jag lägger upp en bild sen :)

sen vill jag säga att Minnah i idol är bäst. Så, nu vet ni det.

Nu ska jag spela på travet och ikväll ska vi hem till anna och daniel på spelkväll!! ooohlala det är lördag :) puss


just ja, en fråga. Det är ju massa smartskallar som läser min blogg. Ni vet när man kokar ägg.,så lägger man ettt färdigkokt ägg i kylen och tar ut det dagen efter för att äta det. Varför är det helt grönt runt gulan då? för det är väl inte mögel? isåfall har jag ätit mögel flera gånger. då kankse mina tarmar kommer mögla och ramla bort, så får jag ha en påse på magen. gud vad hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0