morsning

"godmorgon", steg upp vid elva idag. skulle lätt kunnat gosat in mig några timmar till. Men man kan ju inte ligga och sova hela dagarna eller.

Igår hade jag och linda vårmys med smothie och kaffe på hennes altan. Det var så jäkla sköönt, tills vi såg ett gigantiskt moln som plötsligt mördade solen, då gick vi in.

 Sen jobbade jag  stängning. Det var tråkigt. Och klantig som jag är så hade jag ut en kaffebönbehållare kl 23.45. Så jag var tvungen att börja dammsuga. men dammsugaren hade damp så den funkade inte. Osså kom det såklart massa kunder preis då också så jagf var tvungen att jobba över. Blä, varför kommer man på 23.45 att man ska åka och köpa en cola?? är man störd då eller. Eh ja. Kan man inte bara komma kl 23 istället så får jag tid att städa.

Idag är det ingen sol ute. Men det gör inget.   Sol i sinnet-brun inne. hehe

Just ja, jag fick tillbaka 10 lax på skatten, det var bra eftersom jag hittills har sparat 0 kr till usa.
Nu ska jag åka och träna sen jobba stängning!! Wehooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0